2019. november 24., vasárnap

HD Wifi kamera kémkamera - WiFi-s asztali óra rejtett kamera éjjel látó infra ledekkel - Jelenlegi ára: 1 Ft

WiFi-s asztali óra rejtett kamera éjjel látó infra ledekkel, mely alkalmas saját helyiségek folyamatos megfigyelésére, amennyiben hálózatra van kötve.
Adatok továbbítása WiFi hálózaton keresztül
1080P HD felbontás
Okostelefonról, tabletről (iPhone, illetve Androidos készülékek) valós időben való megtekintés. Több eszköz is menthető a telefonba, így felváltva tekinthetők meg a kamerák élő képei. IOS és Android támogatás.
Egyszerre akár több kamera felvételének megtekintése számítógépről
A megfelelő router beállításokkal akár távolról is megtekinthető a felvétel
Infra ledek segítségével sötétben is képes felvételt készíteni. Látótávolság éjszakai módban kb. 2 méter.
USB hosszabbítója segítségével hálózatra köthető
MicroSD kártya foglalat, max 32 GB támogatás
Kiváló minőségű, éles, színes felvétel
TARTOZÉKOK:
WiFi-s asztali óra rejtett kamera
USB hosszabbító kábel
CD a szükséges szoftverekkel
A kijelző NEM karcos fólia van rajta...
A terméket én nem tudtam beüzemelni, látszólag hibátlan led vissza jelzést adott töltés közben, nálam nem működött.
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT alkatrésznek árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...
A képek a termékről készültek,
garancia visszavásárlást nincs a termékre!


Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2019-12-15 11:47 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése