2020. június 3., szerda

Hibátlan állapotú,rózsaszín,belül vastagon szőrmés őszi-száraz téli csizma,24-es méretben,exkluzív - Jelenlegi ára: 4 86

Eladó egy 24-es méretű, nagyon szép állapotú és kinézetű, rózsaszín színű, száraz téli időjárásban hordható kislány csizma. A talprésze alacsony , redőzött gumis felületű. A csizma külső része puha tapintású, szerintem hasított műbőr vagy velúr utánzat, nem tudom megmondani, de finom, puha anyag. A csizma belül vastagon szőrmés felületű, nagyon meleg. A kislányom ezen a télen is ilyen csizmában jár csak már egy nagyobb méretűben és imádja, mert elegáns és meleg. A csizma felső peremén fehér színű szőrmerész található ill. díszítésként több helyen is a felületén. Elég széles a lábbemeneti rész, könnyen tudta a kislányom egyedül le és felhúzni. Hibátlan állapotú csizma, pedig napi szinten használtuk, de vigyáztunk rá. A tisztítása: kézzel vagy én mosógépben gyapjú programon és rózsaszín Perwoll mosóporral csináltam. Egy éjszaka megszáradt és viselhette tovább a kislányom.
Méretei: -külső talphossza 18. 5 cm
             -belső talphossza 17. 5 cm, de ezt elég nehéz volt pontosan lemérni, tehát kérem inkább 17 cm-rel számoljon.
             -szármagassága 15 cm
             -szárszélessége 12. 5 cm
A csizmát ápolt, tiszta és szép állapotban kínálom megvételre!
Kérem mielőtt vásárolni szeretne, írjon nekem, mert máshol is hirdetem a kislány téli csizmát !  Köszönöm.
A vételár tartalmazza önnek a házhoz szállítás díját az ország területén belül !

Jelenlegi ára: 4 867 Ft
Az aukció vége: 2020-06-04 03:02 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése