2020. március 30., hétfő

Pentax K200D - Jelenlegi ára: 29 000 Ft

Pentax K200D gépem kihasználatlanság miatt eladósorba került. Használva volt, ez látszik is rajta, de azért nem egy roncs, optikailag meg rendben van, erre kényes vagyok, még egy senzortisztításra is elküldtem.  
Részletes leírás profiktól:  https: //pixinfo. com/cikkek/kiprobaltuk-pentax-k200d/
Ami hozzá jár: kit objektív (a képek természetesen ezzel készültek), doboz, 4 db eneloop akkumulátor (csk ezzel érdemes használni, a sima tartós elem és akku hamar lemerül), 16 GB SD kártya, portrémarkolat, a dobozban még egy vállpánt is van, elég kopottas, de én nem használtam. A kereső mattüvege ki lett cserélve törőékesre, a manuális optikák használatához, de az élesség visszajelzés is megbízható, illetve AF objektíveket AF módban használtam.
Adatkábel nincs, az kell a másik gépemhez, töltő sincs, de sima AAA akkutöltő használható.
A próbaképek nem műalkotások, egy részük a zoom tartomány határain készült.

Jelenlegi ára: 29 000 Ft
Az aukció vége: 2020-04-08 23:27 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése