2018. március 24., szombat

Kém kamera óra 8GB Rejtett kamera éjjellató 1080P FULL HD - Jelenlegi ára: 1 Ft

Kém kamera óra Rejtett kamera karóra 8GB éjjellató 1080P
Full HD karóra cseppálló kémkamera!
Video Resolution: 1920x1080
Photo Resolution: 12 Mega Pix
A képek magukért beszélnek különösebb kommentár nem kell neki.
Elegáns megjelenésű termék üzleti tárgyalásokra is probléma nélkül fel lehet venni.
Specifikációk:
Videó felbontás: Full HD 1920 x 1280p
Videó formátum: AVI 30 FPS
Belső memória: 8 GB
Akkumulátor munkaideje: kb. 90 perc (folyamatos felvétel mellett)
Akkumulátor töltési ideje: 3 óra (USB kábelen)
A csomag tartalma:
1x Full HD Óra kamera
1x USB kábel
ÓRA RÉSZE hibátlanul működik + LED világít, amikor töltjük a készüléket...  
Nyílván túl lelkes nem vagyok, mert egyik webshopba vásároltam és nem volt valami olcsó...
A terméket én nem tudtam beüzemelni
Lehet, hogy én voltam szerencsétlen, mert új a termék, de nálam nem működött, ezért HIBÁSKÉNT árulom, ezért az 1Ft-os induló ár.
Tehát vagy hibátlan vagy hibás
Az órában van egy 8GB micro SD kártya az maga is megér 2000Ft-ot minimum a hátlap leszedésével egyszerűen kivehető.
ÓRA RÉSZE HIBÁTLAN AZ MŰKÖDIK
Én nem értek hozzá olyan vegye meg aki ért hozzá és esetlegesen tudja javítani / használni a terméket
Nekem nincs is felszerelésem az esetleges javításához csak olyan vegye meg aki ért hozzá, megtudja javítani vagy alkatrésznek...

Jelenlegi ára: 1 Ft
Az aukció vége: 2018-04-14 14:52 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése