2017. augusztus 31., csütörtök

Franka Tibor: Most jöttem Erdélyből - Jelenlegi ára: 480 Ft

Franka Tibor: Most jöttem Erdélyből
Raktári szám: A032139
ISBN: 9630257335
Kiadás éve: 1988
Kiadó: Láng Kiadó
Méret: 141*220, 153 oldal
Állapot: papírkötés, jó
"Néhány évvel ezelőtt még mélyen megvetettem, elítéltem azokat, akik Erdélyből elmennek. Árulók, mondtam a szemükbe is. Mert akkor még nem tartottam reménytelennek a helyzetet. Ma már viszont azért maradok, mert a helyzet reménytelen. Itt maradni: csupán néma tüntetés. S mert egyebet nem tehetek- ezt az egyet vállalnom kell. Mindaz, ami menekülésre késztetne, arról győz meg, hogy itt kell maradnom. Hiszen azt akarják, hogy elmenjek. Nem akarok azok kedvébe járni, akik éppen erre törekszenek... "
Tájékoztató:
Könyveink korlátozott darabszámúak és megtalálhatóak antikváriumunk honlapján is. Ritkán, de előfordulhat, hogy egy adott könyvet mindkét helyről egyszerre rendelik meg.
A sikertelen megrendelésről emailben tájékoztatjuk és elnézését kérjük.
Szállítás:
- Győrben, Pápán, Sopronban, Mosonmagyaróváron és Budapesten az I. II. és IX. kerületben - költségmentes, Debrecenbe és Bp. IX. kerületbe csak előreutalással tudom küldeni
- előreutalással futárral egységesen Gránit bank számlára 900 Ft
- átvétel Gls csomagpontokon - előreutalással: 790 Ft, utánvéttel: 935 Ft
- külföldre a Paypal rendszerén keresztül történő előreutalással, a postai díjszabás alapján
- Szlovákiába utánvéttel: a mindenkori szlovák postai díjszabás alapján


Jelenlegi ára: 480 Ft
Az aukció vége: 2017-09-20 17:54 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése